Колата е АР 156/2,4JTD/99г. Ще се опитам да обясня възможно най-точно странния проблем.
Сутрин паля(без проблеми),режима на климатроника е на AUTO,градусите са настроени на 24,а струята на въздуха съответно на "централно-крака". На място стоя около 2-3мин,тръгвам и карам около 7-8-9км градско или около 10-15мин минимум за да тръгне да духа топло!?! Т.е. докато темп на таблото не покаже около 80 градуса. А той лъже-показва около 10-15 градуса по-малко. Колата трябва да я сръчкам сериозно за да прегрее малко за да почне да духа топло в купето... Обаче! Ако оставя струята на въздуха да е на положение "прозорци-крака" нещата се променят. Тогава тръгва да духа по табло на около 51-52 градуса,малко след като отлепи стрелката,реално на около 66-67градуса... т.е. трябва да мина 3 пъти по-малко растояние и км за да тръгне да духа топло.
Въпросите ми са: нормално ли е,според зависи къде е кнопката за струята на въздуха,да има голяма разлика във времето в което започва да духа топло?!? свързани ли са климатроника и датчика на термостата по някакъв начин,евентуално да го сменя и да видя някаква разлика има ли. А термостата е сменян скоро,но без датчика. Или пък проблема е в самия климатроник. Или пък просто това си е нормално и е така и при другите Алфи JTD.
П.С. Ако оставя струята да е на "прозорци-крака" както казах доста по-бързо започва да духа топло-след 2-3км и веднага след като почне да духа прехвърлям на "централно-крака"-където е проблема...оп-няма проблеми-духа си,въпреки ,че не е стигнало 80градуса по табло! Това вече пък ми е още по-странно...
Предполагам,че го обясних доста объркващо,но ще отговарям на въпроси
Сутрин паля(без проблеми),режима на климатроника е на AUTO,градусите са настроени на 24,а струята на въздуха съответно на "централно-крака". На място стоя около 2-3мин,тръгвам и карам около 7-8-9км градско или около 10-15мин минимум за да тръгне да духа топло!?! Т.е. докато темп на таблото не покаже около 80 градуса. А той лъже-показва около 10-15 градуса по-малко. Колата трябва да я сръчкам сериозно за да прегрее малко за да почне да духа топло в купето... Обаче! Ако оставя струята на въздуха да е на положение "прозорци-крака" нещата се променят. Тогава тръгва да духа по табло на около 51-52 градуса,малко след като отлепи стрелката,реално на около 66-67градуса... т.е. трябва да мина 3 пъти по-малко растояние и км за да тръгне да духа топло.
Въпросите ми са: нормално ли е,според зависи къде е кнопката за струята на въздуха,да има голяма разлика във времето в което започва да духа топло?!? свързани ли са климатроника и датчика на термостата по някакъв начин,евентуално да го сменя и да видя някаква разлика има ли. А термостата е сменян скоро,но без датчика. Или пък проблема е в самия климатроник. Или пък просто това си е нормално и е така и при другите Алфи JTD.
П.С. Ако оставя струята да е на "прозорци-крака" както казах доста по-бързо започва да духа топло-след 2-3км и веднага след като почне да духа прехвърлям на "централно-крака"-където е проблема...оп-няма проблеми-духа си,въпреки ,че не е стигнало 80градуса по табло! Това вече пък ми е още по-странно...
Предполагам,че го обясних доста объркващо,но ще отговарям на въпроси

Comment